Kontakt oss

Ofte stilte spørsmål

  • Hvordan sender jeg en vare i retur?

    Fyll ut returskjemaet som fulgte med i pakken og legg det sammen med varen i posen den kom i, eller en annen emballasje. Klistre returetiketten utenpå pakken og levér den der du hentet den.Varer skal returneres i samme stand som de kom – uten mat-, røyk- eller parfymelukt, dyrehår, uten krøller og med alle lapper på. Varen skal ikke vaskes. Dersom varen ikke er i original stand vil du ikke bli refundert.

  • Hvor lang tid tar retur?

    Det tar vanligvis 5-7 virkedager fra du leverer inn en retur til den blir behandlet hos oss. Så fort returen er behandlet får du en e-post.

  • Hvordan bytter jeg en vare?

  • Følg normal returprosedyre, men skriv på returlappen at du ønsker å bytte, og hvilken vare/størrelse du ønsker å bytte til.

  • Hvordan blir pakken min levert?

    Vi sender alle våre pakker med PostNord. Pakken blir levert til et utleveringssted nærmest postnummeret ditt, og du vil motta en hentemelding på sms når pakken er klar til å hentes. NB! Vi sender kun til adresser i Norge.

  • Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt feil vare?

    Send varen i retur til oss, og skriv i returskjemaet at du har mottatt feil vare. Vi sender da riktig vare så fort vi kan.

  • Hva gjør jeg hvis varen jeg mottar er skadet?

    Ta to-tre bilder av skaden og send på e-post til kundeservice@rockdenim.no. Vi behandler da reklamasjonen og finner en god løsning.

  • Dere er utsolgt for en vare/størrelse jeg kunne tenke meg. Får dere inn flere?

    Send oss en e-post, eller fyll inn kontaktskjemaet og oppgi navn, farge og størrelsen på varen du ønsker, så ser vi hva vi får til!

  • Jeg har bestilt med faktura, men returnerer noen av varene i bestillingen. Må jeg da betale hele fakturaen?

    Nei. Du betaler kun for det du beholder. Resten av beløpet blir slettet når vi har mottatt returen. Vær oppmerksom på at fri frakt gjelder for bestillinger der totalbeløpet blir på over 1000 kr. Dersom du returnerer en eller flere varer slik at totalbeløpet kommer på under 1000 kr, blir fraktkostnad lagt til.

  • Hvorfor får jeg ikke fakturabetaling som en valgmulighet?

    Det er vår samarbeidspartner Klarna som godkjenner disse fakturaene. Om det ikke går igjennom pleier det vanligvis være pga. at den automatiske kredittsjekken ikke ble godkjent. Hvis du tar kontakt med Klarna direkte, kan de hjelpe deg. De kan da også gjennomføre en manuell kredittsjekk. Ta kontakt på 21 01 89 91 eller info@klarna.no.

  • Kan jeg levere returpakken et annet sted enn jeg hentet den?

    Ja, såfremt det er et PostNord-utleveringssted. Pakken skal IKKE sendes med Posten. Her finner du en oversikt over PostNords utleveringssteder: Finn utleveringssted her

  • Jeg har betalt med kort og returnert en vare. Hvor lang tid tar det før pengene er på konto?

    I de fleste tilfeller vil pengene være på konto innen en uke etter at bestillingen ble returnert.



RockDenim AS

Org.nr.: 911 902 486 MVA

E-post:

kundeservice@rockdenim.no

Telefon: 401 65 702

Telefontider: ma.–fr. 09.00–15.00 (lunsj 12.30–13.00)

Fakturaspørsmål: 21 01 89 91

Postadresse: RockDenim AS, PB 272, 0511 Oslo.

Kontakt oss via skjemaet under